KAPITAN MISFIT

sie wpisz sie

[Strona główna]
[Wpisz się]

Piotr Uś
mail:
12.01.2011 07:44
81.15.151.90

Greg chciał nam coś powiedzieć ale mu nie wyszło:)) Piknie w tym śniegu, którego nie ma niby:)

grzes
mail:
05.11.2010 21:18
83.8.155.93

monitor padł ;(

PaQ
mail:
30.06.2010 23:32
79.186.104.101

Bondziorno!! Kurde w gorcach to nie ja niestety, ale może jakoś uda się z czasem spotkać gdzieś w górkach. Tym czasem miło odświeżyć kontakt i by the way... pozdrów Swoją Starą! ;)

dzida
mail:
05.05.2010 23:43
193.92.67.74

jak to jeden z rodaków powiedział na tej greckiej ziemi, pijąc gin Bombay Sapphire..to jest to!

co miesiąc obczajam co i jak...

pocisk
mail:
16.12.2009 20:30
87.206.86.107

Widze ze znow przyszedl czas na wspomnienia po Zuczku.
Zuk ma sie bardzo dobrze i caly czas czeka az sie pojawisz :) Mam nadzieje ze sie kiedys doczeka :)

dzida
mail:
01.10.2009 19:40
193.92.67.74

obczajam foty co miesiac!
Daja rade...tak dalej bo tu gdzie mieszkam tylko lans kroluje, wiec dla mnie te foty to natchnienie..
z Greckiej wyspy pozdro:)

g.
mail:
23.06.2009 21:45
87.96.65.177

więcej, więcej!!! chcemy więcej!!!

nie nick, jyny jozef
mail:
16.03.2009 21:41
83.30.105.56

spox.

curik
mail:
11.01.2009 19:39
83.15.135.246

No jezdem pod wrażeniem...nie znałem Pana od tej...stronki - szacun, niezły kawałek twórczości:)

sodoma i gomora
mail:
29.11.2008 17:37
83.23.217.112

hhh

Alban
mail:
08.12.2007 00:33
88.156.86.211

Pozdrawiam - świetne zdjęcia.
Nawet moja ternoofka się znalazła :)

Naprawdę kilka fot robi wrażenie...

Karol
mail:
21.03.2007 21:46
212.122.214.1

Witam!

To piękne...materialnie i duchowo...auto śliczne!!! Jako wierny fan bardzo pozdrawiam i dziękuję, że są tacy ludzie którzy pielęgnują polską motoryzacje...sam miałem takie auto i nigdy nie sądziłem,zę będe musiał się z nim rozstać (pocieszam się,że jeszcze wróci)...niestety względy finansowe:( na zawsze pozostanie we mnie myśl o nim a takie widoki powodują,że kręci się łezka w moim oku:)

1

Blog maker

Archiwum

2017
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007

www.piccasaweb.com/enduro.trip

www.misfitbikes.ownlog.com

Sie wpisz sie

Wyślij wiadomość

powered by Ownlog.com & Fotolog.pl